dfrank

Nine Month Sober

Torsdagsklubben

Kategori: Allmänt

(null)

Jag är så glad! Fanny (en av mina bästa vänner) har flyttat till Landskrona! Himmel vad jag saknat att ha någon nära framför allt på torsdagar när Marcus jobbar länge och jag annars brukat sitta ensam o vänta bara haha (so sad) 😂 Vi har därför startat torsdagsklubben 💃🏼 igår stack jag hem till henne efter skolan, hon bjöd på mat o vi bara snackade om allt mellan himmel och jord. Jag tror att vi kan relatera rätt mycket till varandras liv mycket för att vi båda pluggar men det känns också som att hon förstår mycket annat som andra inte riktigt förstår känns så skönt att ha någon o ventilera med om allt utan någon som dömmer ❤️
Det var så mycket igår också när jag kom hem och Marcus kom hem, tittade vi på Masterchef och unnade oss varsett glas vin för vi förtjäna de 👌🏼⭐️ han är mitt liv 🙈


Kommentera inlägget här: