dfrank

Nine Month Sober

Ska börja blogga, igen!

Kategori: Allmänt

Skumt jag får alltid lust att blogga när jag jobbar skumt men varför inte! Nu har jag lite ångest över att jag inte bloggat mer under förra året....jag som älskar att titta tillbaka i min egen blogg kommer inte kunna göra det på det bästa året i mitt liv hittills *suck. Men men nu kör vi! Jag har faktiskt en känsla av att detta året kommer bli snäppet bättre faktiskt 👀 har redan en hel del planerat bland annat Gran Canaria om 15 dagar och hör och häpna MALDIVERNA om 56 dagar! Kan ni fatta? Jag ÄR så taggad så jag kan smälla av vill packa väskan redan nu! Tänk två veckor i paradiset med mannen i mitt liv, dröm!
Som sagt har jag jobbat denna veckan, ingenting kan få mig att vara så tacksam över mitt beslut att börja plugga som lite nattjobb på Flexan haha det var det bästa beslutet jag någonsin tagit! Träningen har dock blivit lidande eftersom jag är mer eller mindre som en zombi under nattveckan på jobb sover för lite och är bara allmänt arg haha.
Ikväll ska jag i alla fall hem till svärmor och dricka vin med Matilda och Niccan ska bli sjukt mysigt 😍 får se när jag tittar in igen tror ni jag kan hålla blogg motivationen uppe denna gången? 
(null)
#bestnine2017 gick knappt att solla ut 9 bilder som bäst kunde beskriva mitt 2017 det hände så mycket. Men att jag hittade min Marcus och blev sambo måste ändå va det bästa som hänt, han är det bästa som hänt mig! 
(null)
(null)

Kommentera inlägget här: