dfrank

Nine Month Sober

Onsdagens träning

Kategori: Allmänt

Bättre sent än aldrig. Jag tränade bara kondition och det blev "bara" ett pass men fy fan vad jobbigt det var.

Löpband korta intensiva intervaller för viktminskning (du ska springa fort) jag håller mig just nu på 13 km/H (visst räknar löpbandet så?) annars är det 13min/km (minns inte vilket det är haha) 13 i alla fall! Hade nog kunnat öka mer men med tanke på att jag brukade springa på typ 10 och DÖ är detta en stor förbättring, du springer alltid efter din egen förmåga! 

Passet såg ut såhär:
Spring 10 sek & vila 10sek, spring 20sek & vila 20 sek, du ökar alltså med 10 sek hela tiden och vilar lika länge som du sprungit upp till 1 min sen går trappan neråt istället så när du vilat 60 sek (efter att ha sprungit 60 sek) springer du 50 sek & vilar 50 sek osv ner till 10 sek igen. Detta gör du två gånger.....JAG DOG HAHA tycker du det låter lätt? Det gjorde jag också tills jag gjorde det och är det för lätt då springer du inte tillräckligt fort simpel as that ⭐️
(null)

Kommentera inlägget här: