dfrank

Nine Month Sober

Någon gång ska vara den första

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag något som jag aldrig gjort förr. Jag var på gymmet två gånger på samma dag haha jag vet att det är någonting som många andra gör dagligen, för mig blev det en otrolig motivationspush! Jag pluggade precis hela förmiddagen, stack till gymmet vid 14 med Fanny och tränade rumpa mitt pass såg ut ungefär såhär:
  • Squat på pall i Cable maskinen med smalt grepp, alltså den bräänner i röven! Jag har sett många Youtubers som gör det och tyckte det såg ut som en peace of cake men no det va de inte! Jag gjorde 3*12 på den.
  • En-bens marklyft i Cable maskinen med hadttag. Svåraste här är att hålla balansen eftersom du måste stå ganska långt bak och därför dras framåt mot maskinen om du inte håller tillbaka 👀 3*12/ben.
  • Benspark med rem runt foten i Cable maskinen (grym för röven) 3*12/ben.
  • Benpress i Smith maskinen (ligg på rygg och sparka stången uppåt) ungefär samma som vanlig benspark men tar mer på baksida lår. 3*12.
  • Utfallsgång, 3*10/ben. 
Typ så såg mitt pass ut, hade inte bestämt innan vad jag skulle göra men har träningsvärk i röven idag så det är ju Nice! På kvällen stack jag till gymmet igen med Marcus och tränade biceps/rygg - vet inte ens vad de övningarna kallas och kommer knappt ihåg vad vi gjorde. När vi tränar får han bestämma i princip vad vi gör och när vi är klara så sjukt skönt som omväxling 😅👏🏼 snart semester⭐️
Och idag kunde jag äntligen lämna in de sista uppgifterna på denna delkursen alltså InDesign är ett h**vete kvittar nog hur bra man är på programmet det lever sitt eget liv 😂 men blev hyfsat nöjd! Idag lutar det åt att bli två pass igen! Ska snart dit med Fanny o köra kondition sen ikväll blir det styrka med Marcus 💪🏼
(null)
Mellis mellan passen igår, riskakor och proteinshake 👌🏼
(null)


Kommentera inlägget här: