dfrank

Nine Month Sober

Motivation

Kategori: Allmänt

Var och hälsade på mormor idag sötisen hade dukat upp fika och tänt ljus när jag kom så mysigt ❤️ jag hade träningskläder på mig ifall jag mot förmodan skulle få för mig att stanna till i skogen och springa en runda och efter mycket velande blev det så haha! Jag har en app som heter HI2T, som är grymt bra! Jag kan inte bara springa för glatta livet jag har varken kondition till det eller tycker det är direkt givande haha. Men denna appen har några olika HIIT intervaller som man kan välja mellan riktigt bra faktiskt du kan välja mellan både långa och korta intervaller eller att du börjar med långa sen blir de kortare och kortare eller tvärt om Love it! Min kondition just nu är inte att diskutera dock haha KATASTROF! Jag och Marcus har i alla fall peppar upp varandra till att vi ska ta tag i träningen rejält på måndag (ska iväg i helgen och vill inte vara nyttiga då haha) så på måndag KÖR VI ALL IN!!!


Kommentera inlägget här: