dfrank

Nine Month Sober

Maldiverna

Kategori: Allmänt

Jag och Marcus har börjat prata om att eventuellt åka till Maldiverna nästa år! Kan ni fatta?! 
Vi har snackat om det väldigt länge eller sagt att vi vill dit men det är ju en sån typisk grej man vill göra men inte riktigt vet när man ska göra det....men nu, NU har vi bestämt datum, vi har hittat ett perfekt hotell det kommer alltså SKE! Ska vara där i två veckor med mannen i mitt liv ❤️ perfektion är inte ord nog att beskriva vad jag känner just nu 😵 vi kom överens om att det är nu vi ska göra det, det är rätt tid nu för oss i förhållande till där vi befinner oss i livet! det är inte lönt att gå o vänta på bättre tider för du vet aldrig vad som händer i framtiden! 


Jag kommer ihåg när vi tittade på resor i början på året (när vi till slut valde Mallorca) då sa jag att min dröm är att åka till ett ställe med vita stränder och turkost vatten där man bor i en  bungalow o Marcus sa att det var Maldiverna jag pratade om utan att veta om det 😅 men kolla bara!!
Kommentera inlägget här: