dfrank

Nine Month Sober

Motivationen= noll,zero, blanko

Kategori: Allmänt

Motivationen till träning denna veckan har varit fruktansvärd kan jag säga 😂 har dock känt mig halvkrasslig med halsont och allmänt seg....så skyller på det kanske är allergisk mot gräs? Vem vet 
Hur som haver jag lyssnar på träningspodden nu nät jag jobbar o fy fasen vad jag blir sugen på att börja löpträna!! Hoppas jag vaknar upp frisk som en nöt imorgon så ska jag till gymmet o köra ett intervallpass på löpbandet 😍 beställde Tillochmed boken "stora löparboken för kvinnor" hehe hoppas där är något roligt program man kan följa just nu klarar jag typ Max 5 min löpning 😂 men tänkte sätta upp målet att först klara 5 km (ALDRIG orkat det 😳) sen hade det ju varit fräckt att klara milen också men en sak i sänder! 

Dessa kvinnor inspirerar verkligen

Har ändå varit sjukt duktig med kosten denna veckan hittills ätit smoothie till frukost, kvarg, proteinpulver och nötter till mellis, nötfärs, ris och broccoli till middag o lunch sen Kasein på kvällen 👌🏼

Möms

KOMMENTARER:

  • ajlimullersandvik.blogg.se säger:
    2016-05-27 | 07:17:20
    Bloggadress: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

    Perfekt, du äter som jag åt när jag var på kostschema, det låter jättebra! Hoppas att peppen kommer med full karriär. Och löpträna har jag alltid velat göra, men jag är så JÄVLA lat!

    Svar: Oh vad härligt att höra! 😃 löpträna är ju såå härligt bara man kommer igång 😍
    Desirée Frank

Kommentera inlägget här: