dfrank

Nine Month Sober

Business woman

Kategori: Allmänt

Alltså redan onsdag snart torsdag vad händer?! Idag är jag 🔛🔝 var dö trött när jag körde till gymmet idag också haha satte mig på cykeln och tänkte bara värma upp i typ 5 min istället blev det 1min intervaller i 20 min, växlade mellan 8-14 svetten rann!! Sen ett mage/ben pass kändes så grymt efteråt exakt den känslan jag vill ha när jag går därifrån 💪🏼 sen hem och betala räkningar bu men måste göras....

Kan även säga att jag så smått har kommit igång med en business 😁 har blivit distributör genom ett företag som tar fram skönhetsprodukter av alla slag! Alltså allt från hudvård, anti-aging produkter (inte riktigt mitt område), smink, hårprodukter, tandvård, vitaminer och mycket mer-bara det bästa!
Deras produkter är amazing och har visat sjuka resultat 😱 ska bli ett nöje att dela med mig av dessa till mina vänner och bekanta!
Sålde några produkter idag (mina första försäljningar!!!!) annars tänkte jag mest prova lite själv nu i början så jag kan rekommendera dem utifrån mina egna erfarenheter och inte bara andras :) men bara fråga på om det är något ni saknar, behöver eller har problem med så fixar Dessie 😃 
Dagens nöje, betala räkningar

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-07-28 | 00:17:12

    Strålande inlägg!

  • Malle säger:
    2016-07-28 | 00:19:18

    Haha vill eventuellt köpa lite :P

    Svar: Gött Malle!!
    Desirée Frank

  • mark säger:
    2016-07-28 | 00:28:27

    anti aging produkter? du e typ 17

    Svar: Hahaha aa men om du läser så skrev jag att just det inte var mitt område
    Desirée Frank

  • Anonym säger:
    2016-07-28 | 09:35:00

    Är produkterna testade på djur ?

  • Anonym säger:
    2016-07-28 | 09:35:02

    Är produkterna testade på djur ?

  • Linnea säger:
    2016-07-28 | 09:36:33

    Är produkterna testade på djur ?

    Svar: Nej :)
    Desirée Frank

Kommentera inlägget här: